on-line :: forum :: contact to us                          Unreal Zone #15 | data zamknięcia numeru: 28.06.2007                               all rights reserved ©copyright 2007
Okładka : Intro : Download : Stuff Walker : GFX Viewer : Linki : Współpraca : «««« Spis Tekstów »»»»

ONS-VolcanoHigh


Witam ponownie! Znowu chcę zaprezentować Wam bajerancką mapę z Titan Onslaught Map Pack ;). Tym razem jest to ONS-VolcanoHigh.
VolcanoHigh, to jedna z map obecnych w Titan Onslaught Packu (tak jak, np. ONS-Maelstrom). Mapa francuskiego autora djsilta, jest jednak w zupełnie innych klimatach niż Maelstrom. Tym razem mamy szanse zagrać na bardziej zielonym, niemorskim i rozległym obszarze. Tutaj rozgrywka z intensywnej przemienia się w bardziej taktyczną i wymuszającą większe zgranie teamu niż w Maelstrom (choć tam też trzeba się nieźle zgrać). Rozgrywka tutaj głównie (lecz nie tylko) skupia się na używaniu pojazdów latających, takich jak Raptor czy Cicada ze względu na wspomniany wcześniej spory obszar rozgrywki. Nie znaczy to jednak, że granie w tą mapę jest nudne. O nie! Nie raz dojdzie tutaj do sporych konfrontacji przy kluczowych Power Nodach, więc ostrej walki i szaleńczej pogoni za Power Nodami (tak w offensywie, jak i w odwrocie) nie zabraknie ;) (brzmi to jak reklama :D).



Jak sama nazwa wskazuje jest tu dużo terenów wysoko położonych (chodzi głównie o węzły), ale raczej nie Volcano. ;), dlatego poruszanie się bez pojazdu jest niewskazane, choć nie niemożliwie, gdyż autor chojnie obdarzył piechurów Jumppadami w niektórych miejscach oraz teleportami (chwała mu za to) do szybszego przemieszczania się po mapce. Nawet Goliathy mogą szybko się poruszać między niektórymi Power Nodami (głównie tymi, które są na linii "nazwijmy_to_mostu" :)), dzięki całkiem mądrze zaprojektowanemu poziomowi. Volcano High jest też przykładem mapy, która pokazuje, że level z Leviathanami nie musi być przez ich obecność gorszy (nie mówię, że wszystkie mapy z Levimi są gorsze, ale pewien większy procent custumowych map niestety taki jest). Wielu graczy denerwują Leviathany, ponieważ nimi można łatwo i szybko niszczyć PNy. Tutaj raczej tak się nie zdarzy, ponieważ Leviathany umiejscowione są tylko w bazach, a że teren jest głównie wyżynny, to nie dostaną się do większości węzłów, lecz posłużą do obrony. Dzięki wyżej wymienionym rzeczom Volcano High ma dużą grywalność (jeden warunek = dużo graczy).



Kolejną rzeczą po grywalności jest strona Video/Audio. Tutaj akurat jest nieźle. Level ma miłe dla oka, ciepłe barwy terenu połączone z nieco chłodnymi barwami industrialu. Wszystkie wygląda estetycznie. Jest sporo static meshy w stylu np. drzewka, krzaczki oraz dekoracje zabudowań; długi ciagnący się pas rur na "nazwijmy_to_moście" :), szyby itp. Jest ładnie, ale jednocześnie nie ma przepychu ala barok, więc słabsze pecety powinny sobie poradzić z mapą. Autor także dodał szczyptę humoru, czego przykładem jest Arf Room ("arf" w żargonie Titanowców znaczy to samo, co "lol").
Podczas rozgrywki przygrywa nam utwór pasujący raczej do Egiptu (PharaophsRevenge.ogg), ale tutaj też się nieźle sprawdza. Dramatyczna melodia wpada w ucho i miło jej się słucha, przykładowo podczas lotu na wrogi Power Node. Z ambient soundów można usłyszeć (o ile pamiętam) odgłosy, gazu płynącego w rurach i tym podobnych..

Jako podsumowanie recenzji nie pozostaje mi nic innego, jak polecić wam tą mapę i oczywiście sciągnąć Titan Onslaught Pack. Naprawdę warto, a poza tym jako wskazówkę powiem, że na Volcano możliwa jest gra na }TCP{ Funhouse ##ONS i Titan Internet 32 man. Uważam, że 8+ jest oceną odpowiednią dla tej mapy. P.S: Oczywiście wymagany jest Mega Bonus Pack lub ECE z choćby powodu pojazdów typu SPMA lub Cicada.

Link do mapy





Ocena: 8+

Audio/Video: 8
Strona techniczna: 9
Grywalność: 8

Plusy:

+ Dobre rozplanowanie terenu
+ Wymaga odpowiedniego zgrania teamu w ofensywie i obronie
+ Dobra muzyczka
+ Niezły wygląd
+Możliwość korzystanie z wszelkiego rodzaju teleportów i jumppadów do szybszego przemieszczania się

Minusy:

- Wymaga sporo graczy
- Czasem występują trudności z dostaniem się do niektórych Power Nodów