on-line :: forum :: contact to us                          Unreal Zone #15 | data zamknięcia numeru: 28.06.2007                               all rights reserved ©copyright 2007
Okładka : Intro : Download : Stuff Walker : GFX Viewer : Linki : Współpraca : «««« Spis Tekstów »»»»

Mr Pants' Excessive Overkill v3.02


Mr Pants' debiutował wcześniej w grze Quake III Arena. Następnie zaistniał we wszystkich edycjach Unreal Tournament. Ja skupie uwagę na wersji dla 2k4. Mod sprawia, że cały arsenał staje się przepotężny, wyłącza self-damage, umożliwia regenerację zdrowia i amunicji. Dzięki temu granie w Unreal Tournament 2k4 staje się niezwykle dzikie i szalone. Nie chodzi teraz o utrzymanie się przy życiu, tylko o zabranie jak największej liczby osób na tamten świat razem ze sobą!



Przed opisanie modyfikacji, jakie zaszły w uzbrojeniu, wspomnę o dodatkowym klawiszu, który oferuje mod - ToggleButton. Jest to przełącznik służący do zmiany funkcji w niektórych pukawkach. Czas przedstawić Excessive Weapons. Translocator nie uległ większym zmianom. Zwiększono szybkość wystrzeliwanych dysków nawigacyjnych oraz dodano funkcję Launcher (on/off klawiszem ToggleButton), która sprawia, że w momencie teleportacji uaktywnia się za nami eksplozja. Shield Gun zabija natychmiastowo bez naładowania, a tarcza otacza całe ciało. (Dual) Assault Rifle posiada zwiększoną precyzję strzału i siłę rażenia. Pociski są wystrzeliwane z większą prędkością. Podobnie jest z granatami. Istnieje możliwość wyłączenia ich odbijania się, aby eksplodowały w momencie kontaktu z powierzchnią. (Dual) Bio Rifle wyrzuca teraz po cztery biokulki naraz z większą szybkością i promieniem rażenia. Blob potrafi również załadować mega biokulę. Mine Layer wystrzeliwuje pająki-miny, które błyskawicznie rosną i korzystają z kamuflażu. (Dual) Shock Rifle strzela szybciej zarówno wiązkami lasera, jak i kulami energii. Kule znajdujące się blisko siebie mogą zainicjować reakcję łańcuchową. Link Gun wypuszcza teraz trzy promienie, gdzie koniec każdego z nich wybucha. Strzela także trzema kulami plazmy, które mogą lecieć spiralą.



(Dual) Flak Cannon ma zwiększony zasięg wystrzału. Strzela również dużo szybciej. W alternatywnym trybie strzału puszcza kulkę, która w momencie eksplozji wyrzuca kolejne trzy. Grenade Launcher posiada tylko możliwość przyczepiania granatów do ścian. (Dual) Minigun wystrzeliwuje szybsze i mocniejsze pociski. (Dual) Rocket Launcher może teraz załadować sześć rakiet, a kiedy posiadamy dwie rakietnice - dwanaście. Poza tym zwiększono szybkość strzału i moc rakiet. Avril posiada dwa razy mocniejszą siłę rażenia. Lightning Gun ma silniejszy strzał elektryczny. Im dłużej przytrzymamy lewy przycisk myszy, tym potężniejszy będzie strzał. Classic Sniper Rifle posiada wybuchające pociski oraz noktowizor (podczas korzystania z lunety aktywuje się go klawiszem ToggleButton). Redeemer wystrzeliwuje teraz szybszy ładunek nuklearny, który w momencie zderzenia lub zdetonowania wyrzuca trzydzieści rakiet. Ion Painter i Target Painter potrafią szybciej lokalizować cel. W dodatku Ion Painter uaktywnia trzy działa jonowe, a Target Painter wzywa nalot trzech Phoenixów. Jest jeszcze Excessive Redeemer! Zmodyfikowany Minigun, który wypluwa około 460 kul na sekundę. Wystarczy przytrzymać przez pół sekundy celownik na przeciwniku i mamy trupa! To nie koniec wrażeń! Mod dodaje zupełnie nową broń - Flame Thrower (miotacz płomieni). Potrafi podpalić przeciwnika. Miota również pociskami z napalmem.

O Excessive Vehicles nie ma co się rozpisywać. W większości przypadków jest to tylko zwiększenie siły i szybkości wystrzeliwanych pocisków. Oczywiście energia pojazdów jest większa i regeneruje się. Wyłączenie self-damage również ich dotyczy. Nie dodano nawet nowego pojazdu. Szkoda. To tyle, jeśli chodzi o zmiany.

Warto wspomnieć o opcjach. Występuje w nich pięć zakładek: Game, Weapons, Client, Advanced i Credits. Najważniejsze są te cztery pierwsze. Ostatniej chyba nie trzeba tłumaczyć. Pierwsza zakładka pozwala zdecydować jak ma wyglądać sama rozgrywka. Dzieli się na dwie kategorie: Player i Game. W kategori Player ustalamy czy chcemy użyć Excessive Health i Shield. Jeśli tak, to ustalamy max HP i Armor oraz regenerację pancerza (max 99). Decydujemy także o poziomie Self Damage i Falling Damage. W kategori Game decyduje się o tym, co ma się pojawić na arenie, czyli: Adrenalina, Double Damage, (Dual) Weapons Pickups, Super Health, Armor Pickups i Ammo Pickups. Druga zakładka pozwala na zaznaczeniu tych broni, z którymi chcemy zaczynać walkę. Można ustalić ich moc oraz uaktywnić realistyczną fizykę pocisków. Trzecia zakładka dotyczy Hit Sound, gdzie wybieramy dźwięk informujący o trafieniu przeciwnika. Czwarta zakładka służy do określenia między innymi siły grawitacji, wysokości skoku, prędkości pływania i poruszania się, itp. Sporo tego.



Wrażenia z grania z tą modyfikacją - bezcenne! Nie da się tego opisać! Walka z kilkoma przeciwnikami to jedna wielka rozpierducha! Tak intensywnej akcji się nie spodziewałem. Ciągle ktoś zostaje sfragowany. Bosko wyglądają momenty podczas inicjowania reakcji łańcuchowej z 16 shock core lub wypuszczenie 12 rakiet jednocześnie w spirali. Wygląd areny w czasie walki jest przepiękny. Nie ma co! Tu seria puszczona z dwóch Flack Cannonów, tam kilkanaście kulek z Shock Rifle lata w powietrzu i odbija się od ścian, gdzie indziej seria rakiet trafia jakiegoś pechowca, jeszcze gdzieś ktoś zbiera fragi strzelając z dwóch Minigunów, a po chwili obrywa rakietą z Redeemera, która respawnuje 30 rakiet dokoła. Nie ma chwili wytchnienia! Przystanie na chwilkę kończy się śmiercią. Jeszcze wspomnę o tym, że mod pozwala na wykonywanie przez boty rocket jumpów. Dopiero się zdziwiłem jak jeden z nich uciekł w taki sposób przed moją serią rakiet. A mówili, że boty nie umieją skakać.



Link do moda



Ocena: 8

Plusy:

+ dual weapons
+ modyfikacja broni
+ shock balls chain reaction
+ Flame Thrower
+ boty umieją skakać

Minusy:

- modyfikacja pojazdów
- kilka małych bugów