on-line :: forum :: contact to us                          Unreal Zone #15 | data zamknięcia numeru: 28.06.2007                               all rights reserved ©copyright 2007
Okładka : Intro : Download : Stuff Walker : GFX Viewer : Linki : Współpraca : «««« Spis Tekstów »»»»

My Weapons 2k4


Przed Wami opis moich ukochanych giwer z UT2k4, które zawsze stosuje w pojedynkach 1on1. Ów zestaw najintensywniej wykorzystuję na takich mapkach, jak DM-1on1-Lea, DM-1on1-Roughinery, DM-DE-Ironic i DM-Oceanic (pomijając snajperkę na tej ostatniej, ponieważ jej nie ma).

SHIELD GUN



Podstawowa broń, często uważana za bezużyteczną i stosowaną w walce tylko wtedy, gdy nie ma się niczego innego. Nie zgodzę się z tym! Wystarczy tylko trochę treningu i będzie przez każdego o wiele częściej wykorzystywana niż sądził na początku. Drugi tryb Shield Guna to tarcza. Idealna do obrony. Zawsze potrafi uratować życie, kiedy na koncie brak armora, HP jest poniżej 50, a za plecami masz przeciwnika, który chce cię dobić Minigunem lub snajperką. Wystarczy umiejętnie uciekać, jednocześnie korzystając z osłony. Pole ochronne nieźle łagodzi upadek z dużej wysokości. Pomocny jest również pierwszy tryb Shield Guna. Nie w walce, a w skakaniu. Szczególnie przydaje się na Raughinery, kiedy zbiera się Super Shield Packa i probówki. Lepiej wyskoczyć z tamtego rowu odbijając się przy jego pomocy (małe straty HP, gdyż w tym przypadku nie wymaga naładowania). Ryzyko wyjścia jedyną ścieżką jest zbyt wysokie, wierzcie mi.

ASMD SHOCK RIFLE



Piękne cacko. Chyba każdy ją kocha. Świetna na średni dystans, słabsza na daleki. Przyznam, że czasami zapominam się i na daleki dystans zamiast Lightning Gun lub Sniper Rifle używam właśnie jej (skutecznie). Cała moc giwery drzemie w Shock Combo (jak to pięknie brzmi). Secondary wypuszcza kulę enegi, która przemieszcza się dość wolno. Primary to strzał wiązką lasera. Trafienie nią w kulę inicjuje potężną eksplozję, która dosłownie rozrywa przeciwnika na strzępy. Przydatna w każdych warunkach, szczególnie przy sprawdzaniu czy ktoś nie czai się za rogiem. Mówi się, że wadą comba jest to, że wykonując je należy na chwilę przystanąć, co czyni praktycznie bezbronnym. Dla wprawnego gracza, który ma zwierzęcy refleks (np. ja) to nie problem. Taka osoba potrafi trafić w kulę będąc nieustannie w ruchu. Zaletą ASMD jest to, że można nią niszczyć kule wypuszczane przez wroga. Dzięki temu można się uchronić przed natychmiastową śmiercią. Za to szczytem geniuszu jest zlikwidowanie przeciwnika combem, wykorzystując do tego jego własną kulę wypuszczoną z Shock Rifle. To dopiero jest genialne. Aby to osiągnąć trzeba mieć naprawdę piekielnie szybki refleks.

FLAK CANNON



Kolejne moje cudo. Śmiertelna na bliski dystans. W walce dynamicznie przełączam się miedzy nią a Shockiem. Kiedy agresor dostatecznie zbliży się, przełączam na Flak i strzelam prosto w jego korpus. Wtedy śrut jest rozgrzany i zadaje największe obrażenia. To brutalna broń. Drugi rodzaj strzału to skumulowany śrut w postaci kuli, na której znajduje się żółta i na dodatek uśmiechnięta buźka. Coś jak granat, który w momencie zderzenia z powierzchnią wybucha, rozpryskując na wszystkie strony śrut. Raczej dobra na średni dystans, gdyż można zranić także i siebie, gdy eksploduje zbyt blisko. Skakanie na Flaku jest nieopłacalne, ponieważ traci dużo HP (około 50). Lepiej skakać z pomocą Shield Guna.

LIGHTNING GUN & CLASSIC SNIPER RIFLE



Różnie wyglądają, mają inny rodzaj amunicji, a służą do tego samego. Broń dalekiego zasięgu. Jedyne, które potrafią zabić jednym strzałem (o ile trafimy w głowę). Idealna dla kamperów. W pierwszym UT był Sniper Rifle. Idealny i bez wad. Jego zaletą było szybkie przeładowanie, dzięki czemu można było z niego strzelać z bliskiej odległości, bez używania celownika optycznego. Bardzo dobra rzecz. Gdy ukazał się UT 2k3, klasyczną snajperkę zastąpił Lightning Gun. Na początku byłem sceptycznie do niego nastawiony. Po każdym strzale wymagał naładowania. Ba, zamiast kulami strzelał wyładowaniami elektrycznymi. Mimo tego, był bardzo celny. Spodobał mi się również jego celownik. Potem nadszedł UT 2k4 i obok Lightning Guna pojawił się Classic Sniper Rifle. Zawiodłem się, ponieważ wydłużono czas przeładowania. Zapewne dla równowagi między tym a tamtym. Nawet ich wady są zrównoważone. Przy strzale z Lightning Guna widoczne jest na chwilę wyładowanie, które informuje przeciwnika o pozycji snajpera. W przypadku Sniper Rifle jest to głośny odgłos wydawany przy strzale. I tak podczas walki (zależnie od mapy), z własnej nieprzymuszonej woli używam obydwóch modeli.